Trenchcoat från svenska Monica Sjöberg Olsson









Svensk design när den är som bäst!
Säljer nu min ursnygga Trenchcoat, vårens och sommarens måste i en svagt rosa färg från svenska Monica Sjöberg Olsson.
Storleken är en M men passar även en som drar L. Så otroligt snygg och användbar!
Dubbelknäppning, fodrad, ok bak och spännen i silvermetall. Från nacksömmen mitt på nacken ner till nedre kanten mäter kappan 114, dvs till knäna på mig som är 174 cm lång.
60% Polyester, 30% Bomull, 10% Polyuretan. Endast kemtvätt. Ytbehandlingen på jackan gör att regn inte går igenom.
Helt felfri, inga märken eller fläckar. I nyskick! kan dock fräschas upp med en kemtvätt. (priset för det har jag dragit av på priset för kappan).
Vacker, tuff, feminin färg och snitt. Unik. Garanterat en hållbar och snygg investering!



Pris: 400:- Ord pris: 2500:-
Frakten betalas av köparen. Ca 60:-

Vid intresse eller frågor, lämna en kommentar eller maila mig på [email protected].


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Vad har du för URL/Bloggadress?

Skriv en kommentar!

Trackback


RSS 2.0