Vårens Pilgrim halsband



Helt vansinnigt vackert är detta stora och detaljrika halsband från danska Pilgrim. Bilden gör den inte rättvisa och visar inte de vackra pastelliga färgerna och de många glittrande stenarna som detta halsband är överöst med. Basen är matt silver och alla blommornas färger utgörs av en vacker emalj. Så otroligt fint i verkligheten. Jag har bara använt den en endaste gång och den kommer i skymundan av alla mina skatter och smycken som finns i mina gömmor. I princip kan detta halsband betraktas som ny och oanvänd. Helt underbar till alla vårens och sommarens fester, baler, bröllop, dop eller bara som ett vackert halsband en vanlig dag när du vill känna dig vacker. Ligger jättefint i dekollaget och samtidigt som den tar uppmärksamhet är den också oroligt ljuv.
Alla stenar är intakt, inga repor eller märken någonstans. Om du inte vill ha den själv är den perfekt som present!

Pris: 380:- Ord pris: 1500:-
Frakten betalas av köparen. Levereras inslagen i vackert silkespapper och smyckespåse från Pilgrim.



Vid intresse eller frågor, lämna en kommentar eller maila mig på [email protected].


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Vad har du för URL/Bloggadress?

Skriv en kommentar!

Trackback


RSS 2.0