DYRBERG/KERN











Först ut till försäljning är denna vackra och helt oanvända klockan från DYRBERG/KERN. Den är inköpt på butik Bella Vista i gamla stan, Västerås.
Otroligt vacker, tung i silvermetall fullt beströdd med Svarowski-kristaller. Armlänken är ställbar för att kunna passa olika handleder och på baksidan av urverket är varumärkets namn ingraverat.
Kommer i en svart plastask med genomskinligt lock och kudde som klockan vilar på. Detta är ett kvalitetsur som vilket annat större märke men är mer utformad som ett smyckesur.
Jag har aldrig använt den, därför är också skyddsplasten kvar på glaset. Inga repor, inga märken, alla stenar är intakta då den har legat orörd i sin ask under hela tiden jag har ägt den.
Jag är klockoman, och har fler klockor än jag kan använda så därför säljer jag nu denna till någon som älskar klockor lika mycket som jag gör.

Pris: 1.500:-, ord pris i butik ca: 3.500:-


Vid intresse, kontakta mig via mail på [email protected], eller lämna ett meddelande i kommentarsfältet så hör jag av mig!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Vad har du för URL/Bloggadress?

Skriv en kommentar!

Trackback


RSS 2.0