Marc by Marc Jacobs





Ta chansen på denna stora, rymliga och fantastiska väska från Marc Jacobs! Kraftig canvas i grått med lila prickar i olika storlekar. Draperad på sidan, lila blixtlås med märket Marc by Marc Jacobs i vitt, samt sidenetikett på framsidan med märkets namn mm. Mobilficka inuti väskan.
Mycket lätt och rymlig, en väska som lätt blir en favorit hos den nya ägarinnan. Inköpt på Netaporter.com.
Som ny, dessutom är väskan tvättbar i 30 grader. Självklart original.

Pris: 500:- Nypris: 2000:-
Frakten betalas av köparen.

Vid intresse eller frågor, lämna en kommentar eller maila mig på [email protected].

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud vilken snygg väska! Om jag hade haft pengarna hade jag slagit till direkt!

2011-01-17 @ 20:11:25
Postat av: Hannah

Och mina uppgifter försvann... Men här är de ;)

2011-01-17 @ 20:11:45
URL: http://hausof.wordpress.com
Postat av: Anna

Helmysig! Men kanske inte riktigt min stil..

2011-02-22 @ 08:20:21
URL: http://www.accessoeramera.nu

Vad har du på hjärtat?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Vad har du för URL/Bloggadress?

Skriv en kommentar!

Trackback


RSS 2.0