Welcome



Välkommen till min nya blogg som är ett komplement till huvudbloggen Chanel In My Drawer. Denna blogg handlar enbart om shopping där jag lägger ut smycken, accessoarer, kläder, skor och mycket mer från min stora garderob och skattkistor till försäljning. Dom som känner mig vet att jag bara innehar märkeskläder från dom största märkena, originalsmycken och allt i vårdat skick om inte i nyskick. Jag vill nu göra plats i mina garderober och lådor och samtidigt glädja alla fashionistor där ute som letar efter originella och vackra saker.
Välkommen in i mina gömmor, kommentera i inläggen om vad ni är intresserade av.
Hoppas at ni alla kan finna något som passar er smak och njuta av det lika mycket som jag har!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad roligt! Ser fram emot det!

2011-01-08 @ 23:33:33
Postat av: Laila

Underbart! Ser fram emot mer! (Dock har jag ofta problem att läsa din blogg då där är något script som stoppar hela internet för mig...). Det gör också att jag nästan aldrig kan lägga kommentarer, men här verkar det fungera bättre (hoppas, hoppas). MVH Laila

2011-01-13 @ 21:46:55

Vad har du på hjärtat?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Vad har du för URL/Bloggadress?

Skriv en kommentar!

Trackback


RSS 2.0